luni, 8 iulie 2013

tay tay

                      vreau sa va spun o poveste
                        hey eu sunt catalina si as vrea sa va spun o poveste
                        astazi cand mam certat cu prietena mea nu am mai vorbit noi doua
                        si mie nu mi sa parut prea greu dar nici prea usor neam certat 
                         fiindca ea spuse ca daca ai un blog e o prostie si e usor
                          ca ea o sa aibe 1.00000000000 de vizoalizari ca este 
                           prea usor si eu mam certat ca eu nu accept acest comentariu
                          infine am asculatat o melodie care se numea vara mea si 
                           mam simtit mai bine am iesit cu catelul si am cantat iar lumea
                            se uita la mine si credeam ca am facut ceva rau dar dimpotriva 
                            am facut ceva bun din fericire ................
                            dar eu am simtit numai bucurie cand lumea a asculatat
                             si ca nu mai trebuie sa tac cand vreau sa cant
                              mesajul este ca muzica intodeauna a existat 
                               si va exista asa ca suntem cei care vrem sa fim 
                               nu cea ce vor altii
                                 tay tay!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu