joi, 4 iulie 2013

muzica de ieri muzica de azi

Astazi pe la vreo 9.00 mam dus la un prieten sal ajut la o tema de vacanta el a dat drumul la radio iar acolo era muzica populara si alte feluri de muzica acolo am inceput sa dansez pana cand nu mam  mai uitat in jurul meu sa vad daca ma vede cineva era prietenul meu si mamamia lui care ma servea cu un compot  acolo iam dictat si a fost totul superb pana cand a venit prietena mea ca sa imi spuna ce caut eu acolo ei erau certati iam explicat tot iar pana la urma o imbratisare prietenoasa si un semn mirific nea impacat lumea crede ca o prietenie se distruge asa usorr dar nui adevarat cand esti inconjurat de uimitoarea putere a muzici nimic nu te poate opri

noi vam pupat iar cum zicem noi in fiecare zi cand postam ceva 

tay tay

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu