joi, 4 iulie 2013

solista

 buna eu sunt solista am revenit ati facut
cunostinta cu marius si cu roxana?
ei sunt niste prieteni minunati iar
cu ei facem o trupa minunata
care se numeste perfect muzic
deci aceste doua melodi ale 
mamasitei sunt exceptionale mie imi plac
dar voua daca nu nam ce va face 
prima este fat-frumos iar a doua zbor
daca stai sa le asculti sunt foarte frumoase
pana acum eu sau prieteni mei marius si roxana
nau zis nimic de rau dintr-o melodie pentruca le plac toate melodiile inafara de manele si populara
dar mie imi plac toate chiar si manelele
haideti ca eu inchei sa aveti o seara placuta
                                     tay tay
                                        
                                      cu drag:catalina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu