joi, 4 iulie 2013

muzica

              muzica ma defineste pe voi?

             astazi am mers la un prieten si am auzit o muzica

            care imi placea la nebunie am inceput sa cant 
            iar cant mam uitat in spatele meu am vazut-o
            pe prietena mea care ma aplauda 
       -Bravo  Bravo a zis ea 
     - Eu am cantat iar tie tia placut am zis eu
      - Da am vazut si mia placut
                                                                     asta am simtit numai bucurie sufleteasca iar cand voi 
                                                                      creste vreau sa ma fac cantareata ca si acum cand
                                                                       sunt eu mica ma gandesc la visu acesta frumos
                                                                       nu uitati perfect muzic va iubeste si vorba noastra tay tay   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu